Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(54)
Forma i typ
Książki
(48)
Gry i zabawki
(5)
Proza
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
nieokreślona
(10)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Sokolniki
(53)
Autor
Frederic Henry
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Escandell Victor
(2)
Gallo Ana
(2)
Sorn-Gara Joanna
(2)
Andersen Martin N
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Anderson Käre U
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bieniarzówna Janina (1916-1997)
(1)
Bonnet Jacky
(1)
Bylica Dominika
(1)
Chiacchiera Martino Degli Innocenti Benedetto
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Escandell Victor (1971- )
(1)
Escape Stephan. Il
(1)
Evarts Mirando
(1)
Frey Romuald (1926- )
(1)
Gaik Krystian
(1)
Gaël Lannurien. Il
(1)
Glover David (1953- )
(1)
Glover David (1953- ). Matematyczne śledztwo
(1)
Hansson Jan Ake
(1)
Hutchinson Tim
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kleniewska-Kowaliszyn Krystyna
(1)
Kordowski Bartłomiej. Il
(1)
Lanzing Kevin
(1)
Litmanowicz Władysław
(1)
Pickering Jimmy. Il
(1)
Piechaczek Łukasz
(1)
Rasińska Paulina
(1)
Sabaté Victor
(1)
Sarrett Peter
(1)
Shephard David (ilustrator)
(1)
Sobisz Hanna
(1)
Sorn Gara Joanna
(1)
Sorn Gara Joanna. Pan Toti
(1)
Stachyra Wojciech
(1)
Townsend John (1955- )
(1)
Townsend John (1955- ). Zagadki geograficzne
(1)
Trzewiczek Ignacy
(1)
Tychmanowicz Marta
(1)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(1)
Witkowski Stefan
(1)
Woy-Wojciechowska Patrycja
(1)
Yoon Salina
(1)
Zelenina Natalia. Il
(1)
pechenkina Irina. Il
(1)
Żukowski Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(47)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Dzieci
(11)
6-8 lat
(5)
9-13 lat
(3)
Młodzież
(3)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura koreańska
(1)
Temat
Kobieta
(621)
Rodzina
(421)
Przyjaźń
(342)
Powieść polska
(328)
Tajemnica
(325)
Gry i zabawy umysłowe
(54)
Miłość
(271)
Relacje międzyludzkie
(244)
Powieść amerykańska
(238)
Zabójstwo
(213)
Śledztwo i dochodzenie
(190)
II wojna światowa (1939-1945)
(169)
Zwierzęta
(167)
Sekrety rodzinne
(161)
Nastolatki
(153)
Dzieci
(138)
Osoby zaginione
(133)
Trudne sytuacje życiowe
(132)
Literatura polska
(129)
Żydzi
(126)
Rodzeństwo
(125)
Powieść angielska
(122)
Matki i córki
(120)
Dziewczęta
(119)
Uczucia
(116)
Małżeństwo
(113)
Policjanci
(105)
Literatura dziecięca polska
(91)
Życie codzienne
(91)
Wybory życiowe
(90)
Kryminał
(84)
Pisarze polscy
(84)
Relacja romantyczna
(82)
Dojrzewanie
(80)
Poszukiwania zaginionych
(80)
Dziadkowie i wnuki
(77)
Ludzie a zwierzęta
(75)
Podróże
(75)
Wojna 1939-1945 r.
(75)
Dziennikarze
(73)
Literatura młodzieżowa polska
(72)
Magia
(72)
Opowiadanie polskie
(67)
Powieść młodzieżowa polska
(66)
Powieść francuska
(63)
Chłopcy
(62)
Mężczyzna
(62)
Pisarze
(60)
Psy
(60)
Język polski
(59)
Poezja polska
(59)
Samotność
(57)
Śmierć
(57)
Ojcowie i córki
(56)
Boże Narodzenie
(55)
Przestępczość zorganizowana
(55)
Wakacje
(55)
Historia
(54)
Gry planszowe
(49)
Polacy za granicą
(49)
Powieść obyczajowa
(49)
Seryjni zabójcy
(48)
Uprowadzenie
(48)
Koty
(47)
Opowiadanie dziecięce polskie
(47)
Zemsta
(47)
Dziecko
(46)
Fantasy
(46)
Literatura amerykańska
(46)
Marzenia
(46)
Śmierć bliskiej osoby
(46)
Trauma
(45)
Władcy
(44)
Lekarze
(43)
PRL
(43)
Ojcowie i synowie
(42)
Dramat polski
(41)
Tożsamość osobista
(41)
Wychowanie w rodzinie
(41)
Thriller
(40)
Studenci
(39)
Zakochanie
(39)
Holokaust
(38)
Uczniowie
(38)
Matki i synowie
(37)
Politycy
(37)
Szczęście
(37)
Wsie
(37)
Literatura dziecięca
(36)
Więźniowie obozów
(36)
Zdrada
(36)
Las
(35)
Szpiegostwo
(35)
Alkoholizm
(34)
Gry i zabawy dziecięce
(34)
Powieść niemiecka
(33)
Przyroda
(33)
Samorealizacja
(33)
Poczucie straty
(32)
Powieść rosyjska
(32)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(4)
Literatura dla dzieci
(3)
Plansze do gry
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Wydawnictwa dla dzieci
(3)
Zagadki
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Książki obrazkowe
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W pudełku: 54 karty: 6 zestawów po 9 kart w jednym kolorze ; na awersach kart kolorowe przedmioty codziennego użytku ; na rewersach te same przedmioty oraz jeden dodatkowy ; karty podzielone na 6 poziomów trudności
Coś się zgubiło? nic się nie martw! W tej grze musisz wykazać się refleksem i rozwagą - zapamiętaj obrazki przedmiotów, odwróć kartę, a następnie jako pierwszy z graczy odgadnij, jaka nowa rzecz się na niej pojawiła. Dzięki różnorodnym poziomom trudności zarówno rodzice, jak i młodsi gracze wciągną się w Zgubione - Znalezione.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdybyś był... : zadziorna gra planszowa / autor gry Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczno : Alexander, [2017]. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 165 dwustronnych kart z pytaniami, 40 kart odpowiedzi, 24 żetony do obstawiania, tarcza losująca ze strzałką) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ;21 cm).
Liczba graczy: 3-8.
Wiek graczy: 12+.
Przezabawna, lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie, na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. W rozgrywce nie potrzebujemy szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musimy tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Co zadecyduje o naszej odpowiedzi? Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami? W grze znajdziemy 330 haseł oraz 1650 przezabawnych, czasem kontrowersyjnych odpowiedzi. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi, sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Gra zdobyła uznanie planszówkowych pasjonatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? / Käre U. Anderson. - Kraków : Tactic Games, 2013. - 1 gra (1 plansza, 300 kart (144 kart z zadaniami zręcznościowymi, 144 kart z zadaniami umysłowymi, 12 kart do obstawienia), banknotów, 3 klepsydry, 6 pionków, 1 kostka, notatnik) : karton, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja (2 s. : il. kolor.)
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 45 minut.
W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to ekstra punkty dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kotobirynt / Antoine Bauza ; il. Stephan Escape. - Gdańska : Rebel Centrum Gier, cop. 2016. - 1 pudełko ; 9x9x2 cm.
W pudełku: 26 kart kanałów ; 15 kart kotów ; 2 karty opiekunów ; instrukcja.
Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Colorio / Jacky Bonnet. - Warszawa : Egmont, cop. 2016. - 1 pudełko ; 25x25x5 cm.
W pudełku : 1 plansza, 25 korków, 5 pasków, instrukcja.
Dynamiczna, kolorowa gra rodzinna! Gracze przemieszczają białe kapsle na planszy odkrywając i zakrywając w ten sposób kolorowe pola. Starają się zapamiętać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, zdejmując kapsle z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry. Emocjonująca gra dla dzieci, młodzieży i dorosłych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pudełku: 64 karty, 7 tarcz emocji, 16 pionków, plansza z torem punktacji, 1 tarcza punktacji, instrukcja
Empatio – to gra karciana - doskonała w gronie rodzinnym i wśród przyjaciół. 64 karty z pięknymi ilustracjami rozwijają wyobraźnię i powodują, że gra zamienia się w świetną zabawę w zgranym zespole. Empatio to wspólne tworzeniu pełnych emocji niewiarygodnych historii. Wejdź do świata Empatio i przekonaj się! Jedna osoba zostaje Bohaterem. Pozostali gracze inspirują się odkrytą kartą oraz tworzą historię o Bohaterze. Wszyscy w tajemnicy wybierają emocję, która – według nich – towarzyszyłaby Bohaterowi. Ci, którzy najlepiej wczuli się w sytuację Bohatera, zdobywają punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, cop. 2016. - 1 pudełko ; 21x15x5 cm.
W pudełku: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach ; 1 kafelek podwójnego agenta ; 7 kafelków niewinnych obserwatorów ; kafelek zabójcy ; 40 kart kluczy ; 1 instrukcja . 1 podstawka 1 klepsydra 200 kart z 400 kryptonimami
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczby w rozumie : gra planszowa / projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2016]. - 1 gra (1 plansza, 100 kamieni, 4 podstawki, woreczek na kamienie) : karton, tektura, plastik, płótno ; w pudełku 25x25x6 cm.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Gra polega na wykonywaniu działań matematycznych za pomocą kamieni, na których wydrukowane są liczby. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów. Punkty zdobywamy za ułożone działania matematyczne. Liczba umieszczona na kamieniach jest wartością zdobytych punktów. W zależności od ułożonego działania i umieszczenia go na planszy, można zdobyć różną ilość punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Książka z zagadkami do rozwiązania.
W zestawie lusterko do odczytywania rozwiązań.
Ludzkie ciało to precyzyjny i fascynujący mechanizm. W czasie podróży po jego układach, narządach i zakamarkach użyj dedukcji lub intuicji, żeby znaleźć rozwiązania niezwykłych zagadek, które się w nim kryją. Czy uda Ci się odgadnąć kolor oczu dziecka Mileny i Adama? Dlaczego Sir George przeżył pojedynek, skoro sir Arthur strzelił mu prosto w pierś? Jak Jimmy domyślił się, że kelner nie zaparzył dla niego nowej kawy, tylko wyjął z poprzedniej muchę? Zrób trening swojemu mózgowi - organowi, który steruje Twoim ciałem - i daj ponieść się wyobraźni, żeby znaleźć rozwiązanie 25 zagadek o ludzkim ciele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka z zagadkami do rozwiązania.
W tej niezwykłej książce czeka na rozwiązanie 25 zagadek o różnym stopniu trudności. Jedne wymagają logicznego myślenia, inne zachęcają do ruszenia wyobraźnią, a wszystkie gwarantują dobrą zabawę i gimnastykę szarych komórek nie tylko dla młodego czytelnika. Każda zagadka to osobna historyjka z kilkorgiem bohaterów i interesującą tajemnicą. Która z postaci okaże się winowajcą? Jak to wykryć? Można kolejne zadania przechodzić samemu, a można też zaprosić do zabawy znajomych lub całą rodzinę. W książce podpowiedziano, jak urządzić detektywistyczny konkurs – ze sprawiedliwą punktacją. Smaczku przydają zagadkom komiksowe sytuacje, zabawne rysunki i akcja osadzona w najróżniejszych miejscach: czy to na dworze angielskiego lorda, czy na rybackim statku, w więzieniu albo wśród włoskich mafiosów… [https://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=95141402492KS&itr=2]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
79 kart ; instrukcja.
Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! Śpiące Królewny zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże Ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pudełku: 110 kart ze zwierzętami, instrukcja.
Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Rozdajcie karty i ustalcie czy gracie "na wagę", "na czas życia" czy "na wielkość". Następnie każdy otrzymuje kilka kart, kładąc je przed sobą tak, że widzą tylko nazwę karty, ale nie wartości wymienionych cech. Teraz na środku stołu kładziecie losowe zwierzę, ale tak, by widzieć wartość wybranej cechy. Każdy z graczy po kolei wybiera jedno ze swoich zwierząt i stara się prawidłowo odgadnąć, czy jest ono większe / cięższe / żyjące dłużej od tego na stole (kładzie je po prawej stonie karty), czy nie (umieszcza swoją kartę po lewej stronie karty na stole). Jeśli jednak się pomyli, gracz odrzuca użytą kartę i ciągnie nową. Każdy następny gracz musi zdecydować między jakimi kartami umieścić swoje zwierzę - im dalej, tym zadanie trudniejsze, bo jest już coraz więcej kart na stole! Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami! To idealna gra na lekkie popołudnie z rodziną czy znajomymi, a przy tym mająca znaczący walor edukacyjny, będąca świetnym narzędziem do wykorzystania w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timeline : Polska / Henry Frederic. - Gdańska : Rebel Centrum Gier, cop. 2017. - 1 pudełko ; 10x10x2 cm.
W pudełku: 110 kart związanych z Polską, instrukcja.
Czy wiesz, że spinacz biurowy wynalazł Polak? A może jesteś w stanie odgadnąć datę tego wydarzenia? Pamiętasz, kiedy Polska odzyskała niepodległość? Jak myślisz, co zbudowano wcześniej: Bazylikę Mariacką w Gdańsku czy kopalnię soli w Wieliczce? Wybierz jedną z posiadanych w ręku kart i zdecyduj, czy prezentowane przez nią wydarzenie miało miejsce przed tym, które leży już na stole, czy po nim. Następnie odwróć kartę i sprawdź, czy masz rację! Nie musisz znać żadnych dat i wydarzeń, wystarczy dedukcja i trochę szczęścia. Gra Timeline: Polska należy do bestsellerowej serii gier, które podbiły cały świat, ale karty znajdujące się w tej wersji, dotyczą tylko wydarzeń z Polski. Z grą Timeline: Polska historia okazuje się być nie tylko ciekawa, ale wręcz fascynująca! Poznaj niezwykłe wydarzenia z historii naszego kraju, z których możemy być dumni. Timeline: Polska to idealny sposób na naukę przez zabawę. Gracze nawet nie zorientują się, jak wiele zostanie im w głowach już po pierwszej, krótkiej rozgrywce. Gra jest idealnym narzędziem do wykorzystania przy nauce historii, ale też świetnym sposobem na integrację grupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timeline : wynalazki / Henry Frederic. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, cop. 2015. - 1 pudełko ; 10x10x2 cm.
W pudełku : 109 kart dwustronnych, instrukcja.
Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka z zagadkami do rozwiązania.
W tej książce czeka na Ciebie 25 zagadek, które pozwolą Ci miło spędzić czas i potrenować mózg, a przy okazji poznać niesamowite historie, ciekawostki o artystach i ich dziełach. Wyrusz w podróż w czasie i od odwiedź między innymi prehistoryczne jaskinie, których ściany pokrywają malowidła, a także zakątki nowoczesnych miast, ozdobione wyjątkowymi graffiti.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Matematyczne śledztwo / David Glover.)
Tyt. oryg.: "The museum of mysteries" 2011, tyt. oryg. cyklu.: "Maths quest". Na okł.: Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę i ocal starożytny skarb!.
Seria książek „Matematyczne śledztwo” ma za zadanie zachęcać dzieci do ćwiczenia i stosowania w praktyce zdolności matematycznych poprzez wciągające historie kryminalne. Książka pełni funkcję gry, w której dziecko musi rozwiązywać zadania matematyczne, by podążać do pasjonującego rozwiązania. Książki z tej serii nie mają klasycznej struktury. Czytelnik „skacze” po nich w przód i w tył, zależnie od odpowiedzi na poszczególne pytania. Przy prawidłowych rozwiązaniach przechodzi do dalszej części opowieści. W przypadku błędnej odpowiedzi narrator wyjaśni zagadnienie matematyczne, po czym odeśle czytelnika z powrotem do danego zadania. Dodatkową pomoc stanowi słowniczek na końcu książek. Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę. Rozwiązuj zadania, które zdecydują o przebiegu akcji. Wypełnij misję, a przy tym szlifuj swoją wiedzę matematyczną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trexo : kółko i krzyżyk w nowym wymiarze / Jan Ake Hansson. - Warszawa : Egmont, cop. 2016. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
W pudełku: plansza do gry, 45 płytek z symbolami x i o, instrukcja.
Kółko i krzyżyk w nowym wymiarze! Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie – poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach. Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Sokolniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej